Zapraszamy na
Ogólnopolski Kongres Arteterapii “OtwARTE”
- 8 czerwca 2024 r. –
ONLINE
Tegoroczny Kongres Arteterapii jest odpowiedzią na potrzeby arteterapeutów, terapeutów, pedagogów specjalnych, psychologów jak i nauczycieli.
Poruszymy najnowsze trendy w arteterapii, opowiemy o tematach trudnych, które są dla wielu z nas wyzwaniem, pomożemy poszerzyć horyzonty i wzbogacić warsztat pracy!
Podejmiemy szeroko temat wparcia pacjentów w ich podróży do poznania samgeo siebie, w odkrywaniu swojej tożsamości, w pogłębianiu i szukaniu własnej drogi oraz w powrocie do zdrowia psychicznego i leczeniu traumy poprzez arteterapię.
Kongres organizowany jest w ramach współpracy Katarzyny Góralczyk z “Centrum Arteterapii Katarzyna Góralczyk” oraz Anny Sikorskiej z “SensArte – Centrum Arteterapii w Warszawie” Cieszymy się, że i w tym roku udało się zorganizować wspólnie to wydarzenie, na które z całego serca Państwa zapraszamy!
dostęp 24/7
cenna wiedza
certyfikat
prelekcje
warsztaty
Co zyskam dzięki Ogólnopolskiemu Kongresowi Arteterapii “OtwARTE”?
→ unikatową wiedzę od praktyków arteterapii
→ ciekawe propozycje zajęć arteterapeutycznych
→ gotowe pomysły na ich wykorzystanie w pracy arteterapeutycznej z młodzieżą i dorosłymi
→ pokazanie pracy arteterapeutycznej od kuchni przez arteterapeutów z Polski i zza granicy
→ certyfikat uczestnictwa
→ możliwość poznania innych arteterapeutów, wymianę doświadczeń i możliwość zadawania pytań na specjalnym panelu Q&A oraz podczas pracy w grupach
Do kogo skierowane jest to wydarzenie?
→ arteterapeutów
→ psychoterapeutów
→ terapeutów zajęciowych
→ pedagogów specjalnych
→ trenerów oraz coachów,
→ studentów arteterapii i terapii zajęciowej
→ nauczycieli wychowawców
→ wszystkich zainteresowanych tematyką arteterapii
PROGRAM KONGRESU
Wykład 1: Gemma Garcia Roman & Yaro Starak, Dyrektrzy Gestalt Art Therapy Center w Australii www.arttherapygestalt.com wystąpią z prelekcją „Doodles with a Meaning – An Exploration into Gestalt Art Therapy” czyli “Znaczenie bazgrotów – eksploracja w nurcie arteterapii Gestalt”
UWAGA! Prelekcja ta nie będzie do dalszej odsprzedaży, także jedyną szansą na wysłuchanie jej, jest udział w w Kongresie tego dnia NA ŻYWO!
Wykład 2: Svitlana Lipinska “Consonance Therapy – całościowe podejście w pracy z klientem, który doświadczył traumy psychicznej”
Wykład 3: Aleksandra Chmielnicka-Plaskota “Arteterapia w psychiatrii”
Wykład 4: Jan Fazlagić “Jak odkryć kreatywność u klientów w procesie arteterapeutycznym”
Wykład 5: Lilia Potonia “Droga do siebie przez Art Coaching”
Sesja Q&A: Po wszystkich wykładach zapraszamy na wspólne spotkanie przy wirtualnym stole, czyli na sesję pytań i odpowiedzi. Jest to czas na rozmowę ze wszystkimi prelegentami. Czas, kiedy będzie można zadać wszelkie nurtujące pytania, poradzić się, dopytać o jakiś szczegół z prelekcji.
Warsztat “Kim jestem? – praca oparta o pogłębienie samoświadomoci przy użyciu technik arteterapii cyfrowej” poprowadzą Katarzyna Góralczyk i Anna Sikorska.
Dołącz do nas i weź udział w wciągających warsztatach zaprojektowanych specjalnie dla arteterapeutów poszukujących rozwoju osobistego i zawodowego, znajdź odpowiedź na pytanie: Kim jestem? Nawet jeśli czujesz, że już to wiesz, spróbuj. Może coś jednak Cię zaskoczy?
PRELEGENCI
YARO STARAK
B.A., M.S.W, Adv. Dip. SW, Dip.GT.
Były wykładowca na Uniwersytecie w Queensland.
Psychoterapeuta Gestalt. Arteterapeuta Gestalt CAT®
Autor książek o psychoterapii Gestalt i facylitacji grupowej
Współdyrektor Centrum Terapii Artystycznej Gestalt w Australii
Przygoda Yaro z terapią Gestalt rozpoczęła się w Toronto Gestalt Institute. Następnie dołączył do kadry Instytutu i uczył tam przez cztery lata. W 1978 wyemigrował do Australii, gdzie wykładał na Uniwersytecie w Queensland. Od ponad dwudziestu pięciu lat Yaro jest zaangażowany w nauczanie i szkolenie grup zawodowych i grup Gestalt w różnych regionach, w tym w Brisbane, Tasmanii, Sydney i lokalizacjach za granicą, takich jak Szwecja, Dania, Meksyk, Niemcy, Estonia, Włochy i Hiszpania.
W tym czasie opublikował i współredagował cztery książki na temat terapii Gestalt i procesu grupowego, a także trzy podręczniki szkoleniowe. Jego dorobek obejmuje także liczne artykuły w międzynarodowych czasopismach na tematy takie jak praca grupowa, terapia Gestalt, terapia rodzinna, życie alternatywne, problemy mężczyzn i głęboka psychologia.
Jako akredytowany trener wartości i przywództwa oraz członek-założyciel Gestalt Australia i Nowa Zelandia (GANZ), Yaro odgrywa kluczową rolę w akredytacji instytutów szkoleniowych w zakresie terapii Gestalt. Jest także częstym prelegentem na konferencjach krajowych i międzynarodowych.
W ostatnich latach uwaga Yaro przeniosła się na sztukę. Oprócz wystaw sztuki Yaro co miesiąc pisze na swoim blogu „Reflections Yaro”, gdzie dzieli się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami. Jego pasją jest uczenie się i eksperymentowanie z różnymi mediami artystycznymi, w miarę ciągłego rozwoju jako artysta.
GEMMA GARCIA ROMAN
Terapeuta Gestalt, Arteterapeuta Gestalt CAT®
Współdyrektor Centrum Terapii Artystycznej Gestalt – Australia.
Artysta plastyk. Instruktor plastyki. Niezależny redaktor książek.
Niezależny kurator, koordynator wystaw grup artystycznych.
Dyrektor APE Brisbane (przedstawienia artystyczne i wystawy).
Gemma Garcia jest terapeutką Gestalt, hipnotyzerką ericksonowską i artystką wizualną z różnorodnym doświadczeniem w terapii, reagowaniu w sytuacjach kryzysowych i sztuce. Studiowała terapię Gestalt w Instytucie Gestalt w Walencji w Hiszpanii, gdzie zdobyła również wiedzę z zakresu hipnozy ericksonowskiej na Wydziale Psychologii Uniwersytetu w Walencji. Dodatkowo posiada ona certyfikat Terapeuty Aura-Soma Poziom 2 uzyskany od Lindy Graham w Australii w 2010 roku.
Gemma ma duże doświadczenie w służbach ratunkowych, pracując dla rządu hiszpańskiego przez 15 lat. W tym czasie prowadziła badania z grupami strażaków, aby zrozumieć emocjonalny wpływ sytuacji stresowych i wesprzeć strażaków stosowała arteterapię Gestalt. Jako artystka wizualna Gemma studiowała sztukę klasyczną w prywatnej akademii w 1986 roku, gdzie kontynuowała ją przez ponad pięć lat, zanim dołączyła do Stowarzyszenia Sztuki w Castellón w Hiszpanii. Tutaj poznała mistrza rzeźbiarstwa Augustina Ahisa, specjalizującego się w drewnie i glinie. To doświadczenie wpłynęło na jej podejście do wykorzystania sztuki jako medium terapeutycznego.
Współpraca Gemmy z Yaro Starakiem zaowocowała współzałożeniem Centrum Terapii Artystycznej Gestalt w Australii, jedynego znanego Centrum Terapii Artystycznej Gestalt w kraju. Wspólnie zorganizowali pierwszą i drugą konferencję Arteterapii na Bali odpowiednio w marcu 2011 i lipcu 2012. Każdego roku kontynuują rozwój Rekolekcji Arterapii w Australii i Hiszpanii.
Gemma jest kuratorką corocznych wystaw Art Group w Australii.
Prelekcja: „Doodles with a Meaning – An Exploration into Gestalt Art Therapy” czyli “Znaczenie bazgrotów – eksploracja w nurcie arteterapii Gestalt”
A jak o swojej prelekcji mówią sami autorzy:
Terapia sztuką oferuje wyjątkową ścieżkę odkrywania ludzkiej psychiki, a bazgranie (bazgroty) może być głęboką metodą uwalniania podświadomych myśli i emocji. W naszej prezentacji omówimy bazgroły mające znaczenie, gdzie badamy, jak pozornie przypadkowe linie i kształty można przekształcić w znaczące obrazy o wartości terapeutycznej.
Poprzez podejście terapii Gestalt pokazujemy, jak pozwolenie nieświadomemu umysłowi na poprowadzenie ręki w tworzeniu abstrakcyjnych bazgrołów, może ujawnić ukryte motywy i emocje.
Te abstrakcyjne rysunki, zinterpretowane przez klienta przy wsparciu profesjonalisty, mogą ewoluować w postacie i symbole o głębokim, osobistym znaczeniu.
Zagłębiamy się w proces definiowania figury w bazgrołach, szukając wzorców i znajdując powiązania, które rezonują z doświadczeniem życiowym twórcy. Ta podróż ma na celu przełożenie abstrakcji na świadome zrozumienie, pozwalając klientom poznać siebie lepiej i poszerzyć samoświadomość.
Oprócz pracy z liniami, w naszych poszukiwaniach znaczącą rolę odgrywa terapia kolorami. Badamy, jak kolory wpływają na emocjonalny ton „doodla” (bazgroła) oraz jak mogą symbolizować różne aspekty życia i emocji twórcy.
Nasza prezentacja ma na celu naświetlenie procesu terapii sztuką Gestalt poprzez bazgranie i jak ta technika może wypełnić lukę pomiędzy umysłem nieświadomym i świadomym. Przez powiązanie tych poszukiwań z „tu i teraz”, pomagamy klientom znaleźć uziemienie i znaczenie w ich podróży do samopoznania. To interaktywne i introspektywne podejście ostatecznie sprzyja lepszemu zrozumieniu siebie i sprzyja uzdrowieniu emocjonalnemu oraz rozwojowi osobistemu.
SVITLANA LIPINSKA
Jest autorką innowacyjnej metody Consonance Therapy, magistrem psychologii, certyfikowanym traumaterapeutką, psychoterapeutką w metodach zorientowanych na pracę z ciałem i ruchem, superwizorem oraz trenerką edukacyjną. Doświadczenie w psychologii ma od 1994 roku, doświadczenie pedagogiczne od 1985 roku, a od 2006 roku edukuje psychoterapeutów. Jest członkiem Ukraińskiego i Polskiego Stowarzyszeń Terapeutów EMDR.
Założycielka, pierwszy Prezes, Honorowy członek Ukraińskiego Stowarzyszenia terapii tańcem i ruchem. Autorka czterech książek oraz programów edukacyjnych, rozwojowych i terapeutycznych. Poprowadziła ponad 1000 szkoleń, seminariów, warsztatów, w których wzięło udział ponad 25000 osób. Więcej informacji znajduje się na stronie https://consonance-therapy.com/kurs-podstawowy/
Wykład: “Consonance Therapy – całościowe podejście w pracy z klientem, który doświadczył traumy psychicznej”
Podczas prelekcji zostaną podjęte następujące tematy:
- innowacyjne podejście kiedy fokus przenosi się z pracy z objawami na pracę z przyczynami, którymi są różnego rodzaju traumy (mono traumy wydarzeniowe, traumy przywiązania, rozwoju itd.) i zaburzenia osobowości,
- dlaczego jeden terapeuta pracuje z jakimkolwiek problemem klienta, z traumą i osobowością w jednym miejscu i jednocześnie na wszystkich poziomach percepcji: na poziomie kognitywnym, myślenia obrazowego, ciała i emocji,
- jak usystematyzowanie i ustrukturyzowanie wiedzy na temat traumy, osobowości pomoże terapeucie doprowadzić klienta do potrzebnego klientowi rezultatu w nie spore terminy, a terapeucie świadomie kierować procesem terapeutycznym,
- na jakie kryteria mentalne oraz w ciele możemy się oprzeć, żeby ciągle sprawdzać skuteczność procesu terapii w całości i na każdym etapie.
Prelegentka podzieli się własnym doświadczeniem, dlaczego opanowała aż dziesięć metod terapeutycznych i jak to doprowadziło do wynalezienia nowej metody przez zmianę podejścia opracowania informacji.
Aleksandra Chmielnicka-Plaskota
Dr psychologii, arteterapeuta, kierownik Zakładu Działań Wizualnych i Arteterapii Instytutu Edukacji Artystycznej (IEA) Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej (APS) w Warszawie. Koordynator ds. arteterapii w Mazowieckim Specjalistycznym Centrum Zdrowia im. prof. J. Mazurkiewicza (MSCZ) w Pruszkowie. Przewodnicząca Sekcji Arteterapii Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.
Członek Stowarzyszenia Psychiatria i Sztuka. Kierownik Studiów Podyplomowych Arteterapia z Elementami Terapii Pedagogicznej w APS. Opiekun Studenckiego Koła Naukowego Arteterapii w IEA. Opiekun praktyk arteterapeutycznych oraz kurator wystaw w Galerii Owalnej w MSCZ. Promotor wspomagający rozpraw doktorskich z obszaru arteterapii. Autorka/współautorka 6 monografii i kilkudziesięciu artykułów z obszaru arteterapii w edukacji oraz arteterapii w medycynie. Kurator wystaw arteterapeutycznych w Galerii MSCZ. Redaktor czasopisma MSCZ Alejkami Tworkowskimi. Koordynator programów multimedialnych arteterapeutycznych powstałych na bazie praktyki terapeutycznej.
e-mail: plaskota@aps.edu.pl
Credo artystyczne
To sztuka i jej nieograniczone możliwości obcowania z nią kształtują naszą osobowość i pozwalają nam doświadczać tych treści, których nie jesteśmy w stanie wyrazić werbalnie. Sztuka posiada właściwości prozdrowotne.
Credo dydaktyczne
Nauka to proces doświadczania siebie w obrębie szeroko pojętej sztuki. Dydaktyka to relacja mistrz i uczeń, to kształtowanie świadomych postaw do doświadczania nowych treści budujących naszą tożsamość.
Wykład: “Areterapia w psychiatrii”
W wystąpieniu przedstawione zostaną obszary pracy arteterapeutycznej w ramach prowadzonych sesji w Mazowieckim Specjalistycznym Centrum Zdrowia. Zaprezentowane zostanie podejście multimodalne w pracy klinicznej bazujące na procesie twórczym. Omówione zostaną efekty pracy arteterapeutycznej w obszarze samopoznania, samorozwoju w tym poprawy samopoczucia i jakości życia pacjentów.
JAN FAZLAGIĆ
Fundacja ARTEVITAS im. Prof. Wity Szulc / PROF. NADZW. UEP (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
Od 25 lat nieprzerwanie zajmuje się badawczo m.in. kreatywnością i edukacją. Założyciel fundacji ARTEVITAS im. Prof. Wity Szulc (Artevitas.pl). W planach Fundacji jest upowszechnianie dorobku prof. Wity Szulc, promocja najwyższych standardów usług autoterapeutycznych w Polsce. Posiada doświadczenie we współpracy z kluczowymi instytucjami systemu oświaty, to znaczy samorządami (był także ekspertem Narodowego Instytutu Samorządu terytorialnego-NIST), nauczycielami, dyrektorami szkół, ośrodkami doskonalenia nauczyciel, Fundacją Rozwoju Systemu Edukacji (program ERASMUS), Centralną Komisją Egzaminacyjną, Ośrodkiem Rozwoju Edukacji (wcześniej CODN), środowiskiem menadżerów oświaty i innymi. Jest autorem wielu publikacji i książek przeznaczonych dla nauczycieli i kadry menedżerskiej w oświacie. Autor raportu „Szkoła dla innowatora” na podstawie którego powstały rekomendacje MEN dla rozwoju kreatywności u uczniów. Był ekspertem w jednym z 3 zespołów opracowujących założenia nowej ustawy o szkolnictwie wyższym (Ustawa 2.0) w Instytucie Allerhanda. Kierował projektem „Sztuczna inteligencja jako megatrend kształtujący edukację” w Instytucie Badań Edukacyjnych (2022). Niedawno ukazała się jego najnowsza książka pt. „Szkoła przyjazna kreatywności. Czynniki
sukcesu” (Wyd. Difin, 2023). Dzięki bogatemu doświadczeniu zawodowemu doskonale rozumie różne perspektywy i potrzeby środowiska oświatowego i potrafi współpracować z różnymi interesariuszami zarówno na poziomie centralnym jak i lokalnym (jest m.in. głównym autorem Strategii Oświatowej Miasta Poznania 2030+). Więcej informacji na: www.fazlagic.pl
Wykład: “Jak odkryć kreatywność u klientów w procesie arteterapeutycznym”
Podczas prelekcji zostaną poruszone następujące tematy:
- Kreatywność jest obiektem badań już od kilkudziesięciu lat.
- Studia nad kreatywnością koncentrują się na wielu aspektach takiego zagadnienia, w tym między innymi na środowisku sprzyjającym kreatywności, procesie kreatywnym, cechach osób kreatywnych, kryteriach oceny kreatywności i wielu innych.
- Praca arteterapeuty z natury rzeczy wiąże się z stymulowaniem kreatywności klienta. Wiedza o tym, jakie są atrybuty procesu kreatywnego, jak go mierzyć i oceniać jest kluczowa dla zrozumienia przebiegu i efektów procesu arteterapeutycznego.
- Pogłębiona wiedza na temat teorii kreatywności umożliwia każdemu arteterapeucie i arteterapeutce dokonanie głębszego wglądu w świadomość i podświadomość klienta w procesie terapeutycznym, a także umożliwia samo doskonalenie się.
- W czasie prezentacji omówione zostaną kluczowe elementy procesu kreatywnego ze szczególnym wskazaniem na możliwości i szanse ich wykorzystania w procesie arteterapeutycznym.
LILIA POTONIA
Arteterapeutka, psycholog, psychoterapeuta Gestalt. Jest organizatorką Pierwszego Międzynarodowego Festiwalu Bajkoterapii, a także pierwszej i drugiej edycji “FESTIWALU ARTETERAPIA OD PODWÓRKA” w Lublinie.
Zawodowo także związana z seniorami od 2010 roku, prowadzi kabaret seniorów “Mydło i Powidło”, ale także pełni funkcję prezeski Stowarzyszenia TERRAZ SENIORAS, angażując się w szeroko pojętą opiekę i wsparcie dla osób starszych.
Od 2017 roku pasjonuje się Neurografiką, innowacyjną metodą pracy z podświadomością, umożliwiającą pozytywne zmiany w życiu. To fascynujące połączenie sztuki i psychologii, które Lilia Potonia doskonale integruje, kierując się mottem “Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło”. Lilię można znaleźć na FB: Liliya Potonia Arteterapia. Zapraszamy również na jej co miesięczne warsztaty ArtDay.
Wykład: ”Droga do siebie przez Art Coaching”
Warsztaty “Kim jestem? – praca oparta o pogłębienie samoświadomoci przy użyciu technik arteterapii cyfrowej”
Zapraszamy wszystkich arteterapeutów! Kluczowym dla życia jest widzieć sens. Widzieć sens swoich działań ale też, a może przede wszystkim, sens bycia sobą. Kim jestem? Czy kocham siebie i akceptuje się jaki/jaka jestem? Podczas tej wciągającej sesji w ramach warsztatów zagłębimy się w skrzyżowanie sztuki cyfrowej i introspekcji, czerpiąc z innowacyjnych technik ułatwiających wyrażanie siebie oraz sprzyjających refleksji. Badając twórczy potencjał mediów cyfrowych, zyskasz świeże spojrzenie na samą/samgo siebie, własną podróż życiową i praktykę zawodową. Niezależnie od tego, czy interesuje Cię włączenie cyfrowej terapii artystycznej do swojej pracy, czy po prostu chcesz pogłębić swoją samoświadomość, te warsztaty oferują dynamiczną przestrzeń do eksploracji i rozwoju samego siebie. Dołącz do nas i weź udział w wciągających warsztatach zaprojektowanych specjalnie dla arteterapeutów poszukujących rozwoju osobistego i zawodowego, znajdź odpowiedź na pytanie: Kim jestem? Nawet jeśli czujesz, że już to wiesz, spróbuj. Może coś jednak Cię zaskoczy? Nie jest wymagane żadne wcześniejsze doświadczenie w sztuce cyfrowej – wystarczy otwarte serce i chęć zaangażowania się w proces. Dołącz do nas i wyrusz w transformacyjną podróż pełną odkryć, zarówno dla samego siebie jaki dla swoich klientów.
Warsztaty poprowadzą:
KATARZYNA GÓRALCZYK
Dyplomowana arteterapeutka, nauczycielka języka angielskiego, metodyk, trener edukacyjny, pedagog oraz animatorka kultury. Ukończyła Animację Kultury z Arteterapią, Studium Arteterapii i Terapii Zajęciowej, studia podyplomowe “Arteterapia w pracy z grupami” oraz Filologię Angielską. Ukończyła również Akademię Points of you na poziomie 1 Explorer oraz certyfikowane szkolenie Cognitive Behavioral Life Coach. Katarzyna jest współautorka książki „Akademia Arteterapii – od praktyków dla praktyków. Podręcznik arteterapii wraz ze scenariuszami zajęć.” Dodatkowo Katarzyna jest ambasadorką projektu Roku Relacji oraz współautorką publikacji “Relacje. Inspiracje. Nauczyciele – o relacjach w edukacji”. Poza tym rozwija się jako ambasadorka Book Creator, działała jako koordynator lekcji godziny wychowawczej w projekcie społecznym “Lekcje w sieci” (podczas pandemii COVID). Jest ambasadorką Book Creator, prowadzi grupę na FB “Book Creator Polska” oraz stronę http://bookcreatorpolska.weebly.com. W latach 2018-2021 działała jako Microsoft Innovative Educator Expert.
Tworzy liczne projekty propagujące arteterapię m.in. “Ogólnopolski Projekt Arteterapeutyczny dla Szkół ArtSchool”. W wolnym czasie pisze bloga o wykorzystaniu arteterapii w domu oraz w szkole http://katarzynagoralczyk.weebly.com/, prowadzi grupę na FB “Arteterapia w domu i w szkole” oraz prowadzi spotkania Kwadrans Arteterapeutyczny, gdzie wraz z innymi arteterapeutami dzieli się wiedzą i doświadczeniem.
Na co dzień pracuje jako wychowawca i nauczyciel języka angielskiego (obecnie na urlopie macierzyńskim) gdzie wprowadza elementy arteterapii. Prywatnie mama dwóch niezwykle kreatywnych chłopców (rok i 4 lata).
ANNA SIKORSKA
Dyplomowana arteterapeutka, psychoterapeutka w trakcie 5-letniego Całościowego Szkolenia Systemowo – Psychodynamicznego w Krakowie, założycielka SensArte – Centrum Arteterapii w Warszawie www.sensarte.pl
Ukończyła arteterapię na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Swoje doświadczenie w dziedzinie arteterapii buduje od 2013 roku. Propagatorka poszerzania świadomości na temat holistycznego dbania o zdrowie psychiczne i fizyczne człowieka. W latach 2013 – 2017 współpracowała z MSCZ im. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie jako arteterapeutka, a później koordynator do spraw terapii zajęciowej. W latach 2015 -2020 współpracowała z Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii w Zagórzu (w tym z Poradnią dla Osób z Autyzmem Dziecięcym w Warszawie) oraz Oddziałem Dziennym SPZLO Praga – Północ. W ramach SensArte – Centrum Arteterapii w Warszawie od 2014 roku realizuje warsztaty i szkolenia z arteterapii dla placówek oświatowych i terapeutycznych na terenie całej Polski oraz szkolenia dla firm zewnętrznych, organizuje i współprowadzi szkolenia i kursy autorskiej „Akademii Arteterapii”. Prowadzi sesje arteterapii i psychoterapii dla młodzieży i dorosłych oraz rodzin. Wykładała arteterapię na studiach podyplomowych m.in. na APS w Warszawie oraz na WSH w Radomiu, jest prelegentką konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych z dziedziny arteterapii, współpracuje pisząc artykuły z Magazynem “Małe a Charaktery”.
Prywatnie miłośniczka tańca i muzyki flamenco, skrzypaczka, malarka z pasji, żona i mama 4 dzieci.
ZŁOTY BILET
- CENA ZAWIERA:
- 4 prelekcje prowadzone przez doświadczonych i biegłych w swoim fachu arteterapeutów
- udział live w warsztacie dotyczącym pracy arteterapeutycznej w cyfrowym świecie
- możliwość zadawania pytania prelegentom na czacie
- sesja Q&A ze wszystkimi prelegentami
- imienny certyfikat uczestnictwa w wykładzie oraz w warsztacie (PDF)
- dostęp do nagrań wykładów i warsztatu przez 30 dni
SREBRNY BILET
- CENA ZAWIERA:
- 4 prelekcje prowadzone przez doświadczonych i biegłych w swoim fachu arteterapeutów
- możliwość zadawania pytania prelegentom na czacie
- sesja Q&A ze wszystkimi prelegentami
- imienny certyfikat uczestnictwa w wykładzie oraz w warsztacie (PDF)
- dostęp do nagrań wykładów i warsztatu przez 30 dni
ZIELONY BILET
- CENA ZAWIERA:
- 4 prelekcje prowadzone przez doświadczonych i biegłych w swoim fachu arteterapeutów
- udział live w warsztacie dotyczącym pracy arteterapeutycznej w cyfrowym świecie
- możliwość zadawania pytania prelegentom na czacie
- sesja Q&A ze wszystkimi prelegentami
- imienny certyfikat uczestnictwa w wykładzie oraz w warsztacie (PDF)
TURKUSOWY BILET
- CENA ZAWIERA:
- 4 prelekcje prowadzone przez doświadczonych i biegłych w swoim fachu arteterapeutów
- możliwość zadawania pytania prelegentom na czacie
- sesja Q&A ze wszystkimi prelegentami
- imienny certyfikat uczestnictwa w wykładzie oraz w warsztacie (PDF)
III Ogólnopolski Kongres Arteterapii “OtwARTE” ROZPOCZNIE SIE ZA…
Dzień(s)
:
Godzina(y)
:
Minut(y)
:
Sekund(y)